Forum, Gry, CS. Counter Strike  

Wróć   Forum, Gry, CS. Counter Strike > Gry > Zręcznościowe



Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 06-28-2008, 15:40   #1 (permalink)
Junior Member
 

Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 1
Podziękowań: 0
Podziękował 0 Razy w 0 Postach
idStorage zaczyna być kojarzonym w gronie
Wyślij wiadomośc poprzez AIM do idStorage
Domyślnie Mo?e kto? pomóc ?

Jestem nowy na forum nie dawno nauczy?em sie kompilowac pluginyitp zrobi?em ju? swoje roundsound ale teraz mam problem


Kod:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("sound/misc/b1.wav")
#define muzyczka ("sound/misc/b2.wav")
#define muzyczka ("sound/misc/b3.wav")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
   
new rand = random_num(0,3)
   
    client_cmd(0,"stopsound")
   
    switch(rand)
  {
    case 1: client_cmd(0,"spk %s","misc/b1.wav")
    case 2: client_cmd(0,"spk %s","misc/b2.wav")
    case 3: client_cmd(0,"spk %s","misc/b3.wav")
  }
   
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/b1.wav")
precache_sound("misc/b2.wav")
precache_sound("misc/b3.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}


Odtwarzaj? mi sie tylko 2 melodyjki

tzn 2 sie raz odtworzy?a 1 ca?y czas a 3 wogóle !


Czekam na pomoc
idStorage jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-28-2008, 17:01   #2 (permalink)
Użytkownik
 

Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: Szczecin
Postów: 89
Podziękowań: 0
Podziękował 3 Razy w 1 Poście
Yelen zaczyna być kojarzonym w gronie
Wyślij wiadomośc poprzez AIM do Yelen
Domyślnie

Kod:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("sound/misc/b1.wav")
#define muzyczka ("sound/misc/b2.wav")
#define muzyczka ("sound/misc/b3.wav")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1=Restart_Round_")

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 1: client_cmd(0,"spk %s","misc/b1.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk %s","misc/b2.wav")
case 3: client_cmd(0,"spk %s","misc/b3.wav")
}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/b1.wav")
precache_sound("misc/b2.wav")
precache_sound("misc/b3.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
nie specjalizuje sie w tym =) ale moze tera?
Yelen jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-28-2008, 20:48   #3 (permalink)
Użytkownik
 

Zarejestrowany: Sep 2007
Skąd: Wroc?aw
Postów: 1 247
Podziękowań: 0
Podziękował 12 Razy w 9 Postach
LOAD zaczyna być kojarzonym w gronie
Domyślnie

Kod:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "don't know"


#define MUZYCZKA1 "misc/Bomba1"
#define MUZYCZKA2 "misc/Bomba2"
#define MUZYCZKA3 "misc/Bomba3"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0, "stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/Bomba1.wav")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/Bomba2.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/Bomba3.wav")
}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Bomba1.wav")
precache_sound("misc/Bomba2.wav")
precache_sound("misc/Bomba3.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
albo zobacz to
LOAD jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
kto, moe, pomoc

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do Forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pomoc matilbn13 Kosz 0 12-25-2009 18:30
pomoc szejk1212 Kosz 0 07-30-2009 08:13
Pomoc PaN Zręcznościowe 9 02-27-2009 00:52
Pomoc I Skarga Krasnal Zręcznościowe 1 09-08-2008 11:13
Pomoc Steel Kosz 8 04-23-2008 07:20


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

TOPLISTA. RANKING STRON INTERNETOWYCH,darmowe statystyki,fajne i ciekawe strony Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.